Zet uw boodschap breder in

/ / Adverteren, Social Media/ 8 Comments

Een mooie roll-up in de etalage

Door voor kwaliteit in vormgeving en uitvoering te kiezen is aktiemateriaal meerdere seizoenen te gebuiken en de investering beter terug te verdienen. Kwaliteit in de vormgeving geeft ook een krachtiger beeld in de communicatie. Naast aktiematig kan het ook imagoversterkend werken.

Meerdere kanalen

Martin Menswear ruimt weer op. Waar dit voorheen alleen in de huis-aan-huis krant geadverteeerd werd kan dat tegenwoordig heel eenvoudig via veel meer kanalen. De krant, de sociale media, e-mail nieuwsbrief, etalage en winkel, overal dezelfde uiting waarbij de diverse kanalen elkaar versterken.

 

• De opruimong in Facebook posts

Martin Menswear email nieuwsbrief

• Een emailnieuwsbrief met hetzelfde onderwerp


Vacature

Het werven van personeel via de sociale media wordt steeds vaker gemeengoed. Op een eenvoudige, snelle manier kan tegen lage kosten een vacature onder de aandacht van de volgers gebracht worden met de vraag om de posts te liken of zelfs te delen. Hetzij via Linkedin, Facebook of Twitter. Vanuit deze kanalen kan eenvoudig doorgelinkt worden naar de bedrijfswebsite waar vervolgens meer gedetaileerde informatie te vinden is. Reageren op de vacature kan via alle kanalen.

Martin Menswear vacature facebook

• Een facebookpost voor een vacature 'Partime verkoopmederwerker m/v'

Martin Menswear vacature button website

• Op de homepagina van www.martinmenswear.nl is een button geplaatst die direct naar de speciale vacature pagina doorlinkt.


Jubileum advertentie

Voor het 25 jarig jubileum van Martin Menswear heeft Jan Ontwerpt onder andere een advertentie gemaakt die op meerdere manieren is ingezet. Lees er hier meer over...