Een wervende folder 02

De Vrieling Hardenberg City-run is het grootste hardloop evenement in de regio. Vorig jaar deden er ruim 2700 lopers mee, verdeeld over 7 afstandsonderdelen.

Wordt een Gewoon Gezonde City-run Kanjer

In samenwerking met Gewoon Gezond is een grote folder op A3-formaat gemaakt om de leerlingen van de basisscholen te stimuleren mee te doen aan de Vrieling Hardenberg City-run. De folder geeft gezondheidstips, hardlooptips en mogelijkheden om kennis te maken met hardlopen en altletiek in het algemeen. Het doel voor de organisatie van de City-run is de ouders te bewegen hun kinderen online in te schrijven via de website van de City-run.

• De folder voor de basisscholen

 Folder basisscholen Hardenberg Cityrun 22015

De kleurplaat is gemaakt door Kimmy's Ontwerp & Illustratie en de tekst is geschreven door Kevin Timmerman Tekstproducties.

Verleg je grenzen!

Het motto van de City-run is 'Verleg je grenzen!'. Een belangrijk en uniek onderdeel van het hardloopevenement zijn de Bambinoloop en de Gewoon Gezond 1 kilometer voor kinderen van de basisscholen. De G-loop is voor bijzonder sportieve mensen met een geestelijke beperking. Daarnaast kan een hardloper kiezen uit een afstand van 3, 5, 10 of zelfs 21 kilometer. Rondom de City-run zijn diverse initiatieven ontstaan om mensen te helpen bij de voorbereiding op de Hardenberg City-run. Atletiekvereniging Spurt'88 organiseert de Ultieme Uitdaging als voorbereiding op de 5 kilometer voor mensen met geen of weinig hardloopervaring. Ook kan daar een Halve marathon Clinic gevolgd worden als voorbereiding naar de Vechtstede Notarissen 21 kilometer.

Promotie

Als organisatie van zo'n prachtig evenement moet je er van alles aan blijven doen om te zorgen dat je ieder jaar weer al die lopers naar je toe trekt en dat je interessant bent voor sponsoren. De City-run wordt door veel sponsoren gezien als een perfecte mogelijkheid om zich maatschappelijk betrokken te profileren. De City-run is blij met haar sponsoren en zal er alles aan doen om de organisatie, het imago en de promotie van het evenement continu te verbeteren. Jan Ontwerpt, als lid van de PR-commissie, de communicatiemiddelen voor de City-run. Van het logo tot en met de fiinshlinten. Van advertenties tot roll-up banner. Jan Ontwerpt in 2014 ook voor de 10e editie Vrieling Hardenberg City-run.

• Diverse uitingen voor de City-run

Vrieling Hardenberg City-run finishlint

Cityrun Hardenberg advertentie en rollup

Vrieling Hardenberg City-run posters 2015 

Vrieling Hardenberg City-run t-shirt

Het sportshirt is te bestellen via Prins Sport!